Proaktivna tehnička podrška

Identificirajte i riješite izazove prije nego postanu problem.

 

 

Kao što kaže stara narodna poslovica: “Bolje spriječiti nego liječiti”.

Preventivnim pregledima tijekom pružanja tehničke podrške moguće je otkriti veliki broj potencijalnih prijetnji u radu IT sustava, bez obzira radili se samo o dotrajaloj, preopterećenoj ili potkapacitiranoj opremi, a koji kao posljedicu stvaraju zastoje, pa čak i potpune prekide poslovnih procesa.

Premium tehnička podrška.

Sklapanjem ugovora o premium tehničkoj podršci na raspolaganju vam uz Technical Account Manager-a stoje i drugi naši stručni djelatnici koji će vam pružit odgovarajući savjet i preporučiti rješenje kojim otklanjate moguće prijetnje i ujedno podižete kvalitetu u radu.

Prvenstveni razlozi ovakvog pristupa su smanjenje rizika na najmanju moguću mjeru i optimiranje IT resursa, a time i troškova, prema vašim trenutnim poslovnim procesima i planovima za budućnost.

 

Kontaktirajte nas

Ime *

Broj telefona *

Vaš Email *

Poruka